Pon Power
De campagne
Voor Pon Power worden de introducties van nieuwe motoren, revisies, productinnovaties bijvoorbeeld geïntroduceerd door middel van een folder en bijbehorend specsheet. De sales afdeling gaat op pad met deze informatie. In deze campagnes staat de mens centraal, dit kan de monteur zijn maar ook de afnemer. Maar altijd in combinatie met het werkveld: scheepvaart, kassenbouw.
Alle producten, service en onderhoud en het monitoren van de producten is terug te vinden in my.cat.com; een gebruiksvriendelijk online klantenportal. De lijnen en verbindingen in de campagnebeelden maken hiernaar een subtiele verwijzing.
HUISSTIJLHANDBOEK
Als je organisatie zo groot is en je hebt een mooie huisstijl staan, dan is een huisstijl handboek bijna noodzakelijk. Folders, brochures, formulieren, mailings, alles moet voldoen aan de eisen die gelden voor vormgeving en uitstraling. En dat kan maar beter goed gedocumenteerd zijn. Offline of online, dat maakt tegenwoordig niet meer uit.
Documentatie is het magische woord.
Ons
idee





