Warroom
Waarom de Warroom
Allemaal vragen die elke dag een belangrijke rol spelen voor de toekomst van je onderneming. Je denkt minstens 5 stappen vooruit maar door de waan van de dag schiet dat er vaak bij in. Teveel zaken die afleiden van waar je je focus op moet leggen: marketing en sales. En dat is in de praktijk nogal eens lastig. Marketingplannen kunnen nog zo goed zijn, als de salesafdeling deze niet onderschrijft en er actief mee aan de slag gaat, verlies je makkelijk de wedstrijd. En dat werkt net zo goed andersom natuurlijk.
BERT DE WINTER
Baas van het hele spul
Hoe doen we dat
Kijk & Huiver is betrokken bij ondernemers, daar ligt uiteraard ook ons brood. We bouwen merken en zorgen ervoor dat een merk sterk wordt én blijft. Daarom introduceren wij de WarRoom sessie. Dat klinkt als het ouderwets ten strijde trekken en zo moet je het eigenlijk ook zien. Onze WarRoom is een actieve manier om inzicht te krijgen in al je inspanningen, tussentijds bij te sturen, te optimaliseren en nieuwe dingen op te pakken. Dat klinkt allemaal leuk en aardig maar hoe dan?
In een 6-wekelijkse cyclus gaan wij met elkaar aan de slag om alle data die er voorhanden is te verwerken, te beoordelen en te analyseren. Wij bepalen met elkaar de doelen die bereikt moeten worden en op basis hiervan bepalen we de acties. Met een 0-meting gaan we kijken wat je tot op heden hebt gedaan. Wat is je imago en identiteit? Wat weten we van jouw merk? Hoe scoort je website qua bezoek, niet alleen in aantallen want dat is nog niet eens zo belangrijk, maar met name kwalitatief. Hiervoor is het belangrijk om over zoveel mogelijk data te beschikken, alleen dan kun je goed meten. Al die input moet je op een gegeven moment gaan verwerken, bij elkaar brengen én omzetten naar groei. Maar dat is niet zo eenvoudig. En daar komt Kijk & Huiver om de hoek kijken.
Kijk & Huiver
En de markt kan niet meer om je heen
Klanten aan het woord
6-WEEKSE CYCLUS
Na 6 weken laten we zien wat de resultaten van deze inspanningen zijn, waar we bij moeten stellen of wat we juist verder moeten uitnutten. En we stellen weer plannen op voor de volgende sessie.
LAPSEN APPAIYA
Webdevelopment en optimalisatie