Warroom

Waarom de Warroom

Ondernemers willen altijd verder. Je bent tenslotte niet voor niets ondernemer geworden. Omdat je een visie had compleet met dromen. Alles wat je als ondernemer doet, doe je met een reden maar wat werkt nu wel en wat niet? En welke inspanningen leveren succes op de korte termijn maar ook voor de langere termijn? Waar liggen kansen maar ook valkuilen? Wat gebeurt er in de markt en moet je daar op reageren en zo ja, hoe?

Allemaal vragen die elke dag een belangrijke rol spelen voor de toekomst van je onderneming. Je denkt minstens 5 stappen vooruit maar door de waan van de dag schiet dat er vaak bij in. Teveel zaken die afleiden van waar je je focus op moet leggen: marketing en sales. En dat is in de praktijk nogal eens lastig. Marketingplannen kunnen nog zo goed zijn, als de salesafdeling deze niet onderschrijft en er actief mee aan de slag gaat, verlies je makkelijk de wedstrijd. En dat werkt net zo goed andersom natuurlijk.

BERT DE WINTER
Baas van het hele spul

Hoe doen we dat

Kijk & Huiver is betrokken bij ondernemers, daar ligt uiteraard ook ons brood. We bouwen merken en zorgen ervoor dat een merk sterk wordt én blijft. Daarom introduceren wij de WarRoom sessie. Dat klinkt als het ouderwets ten strijde trekken en zo moet je het eigenlijk ook zien. Onze WarRoom is een actieve manier om inzicht te krijgen in al je inspanningen, tussentijds bij te sturen, te optimaliseren en nieuwe dingen op te pakken. Dat klinkt allemaal leuk en aardig maar hoe dan?

In een 6-wekelijkse cyclus gaan wij met elkaar aan de slag om alle data die er voorhanden is te verwerken, te beoordelen en te analyseren. Wij bepalen met elkaar de doelen die bereikt moeten worden en op basis hiervan bepalen we de acties. Met een 0-meting gaan we kijken wat je tot op heden hebt gedaan. Wat is je imago en identiteit? Wat weten we van jouw merk? Hoe scoort je website qua bezoek, niet alleen in aantallen want dat is nog niet eens zo belangrijk, maar met name kwalitatief. Hiervoor is het belangrijk om over zoveel mogelijk data te beschikken, alleen dan kun je goed meten. Al die input moet je op een gegeven moment gaan verwerken, bij elkaar brengen én omzetten naar groei. Maar dat is niet zo eenvoudig. En daar komt Kijk & Huiver om de hoek kijken.

Kijk & Huiver
En de markt kan niet meer om je heen

Klanten aan het woord

6-WEEKSE CYCLUS

Elke 6 weken gaan wij met elkaar om tafel om te bespreken wat er in die periode daarvoor gebeurd is. In de eerste sessie laten wij zien wat wij aan data hebben weten te achterhalen en dat is behoorlijk wat. Daarna bepalen we samen de doelen die moeten worden behaald en koppelen hier de nodige actiepunten aan. Dit zijn de stappen die we de 6 weken daarna zullen ondernemen. Deze acties worden door ons hele team gedaan, dat wil zeggen dat je binnen die periode voor een vast bedrag de beschikking hebt over een strategisch adviseur, een online marketeer, een grafisch ontwerper, een tekstschrijver, een webdeveloper en een projectmanager. Daarbij verwachten we wel wat inspanning van jouw kant want in jouw onderneming gebeurt zoveel en wij kunnen niet alles weten. En juist die informatie is voor ons van belang zodat we gericht aan de slag kunnen.

Na 6 weken laten we zien wat de resultaten van deze inspanningen zijn, waar we bij moeten stellen of wat we juist verder moeten uitnutten. En we stellen weer plannen op voor de volgende sessie.

LAPSEN APPAIYA
Webdevelopment en optimalisatie

GROEI ALS EINDDOEL

Laat geen kansen liggen en gebruik alle input die je hebt om gericht aan de slag te gaan om verder te groeien. Maak gebruik van onze kennis en enthousiasme en ga met ons aan de slag. De WarRoom van Kijk & Huiver brengt je verder zodat je gericht kunt schieten op de markt. Vandaar die schietschijf, begrijp je?

Neem contact op met Bert via 0184 425 509 of bert@kijkenhuiver.nl​